Feikkipuppe

Meil on tapana kävellä kävelylenkeillä yhden kauppakeskuksen läpi, varsinkin huonolla säällä. Mä vedän sinne niinkuin kompassimagneetti kohti napaa. Mun mielestä ulkona ulkoilu on huskeylle ja mitäniitänytonkaan.

No mun kämppis näk Jack ja Jonesin ikkunassa ihan mun näköisiä  farkkuisia minipuppeja ja poikkesimme kysymään onks ne myynnissä. 20 eurolla sellainen tarttui meidänkin matkaan.

Mut kun tultiin kotiin, mulle sanottiin, ettei se ollutkaan mulle. Vaan kämppikselle! Härreguud, sehän on aikuinen ihminen! Kyl pehmolelut on koirille, sanon mä. 

Mun teki heti mieli leikkii sen kans ja silputa se tuhannen säleeks, mut kämppis ei antanut lupaa. - Mitä iloo tästä nyt sitten on kysyn vaan?!?! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!

Mä luen tän, kunhan herään päikkäreiltä.