Uusi palttoo

Mun kämppis ompeli mulle uuden talvipalttoon. 
Mun mielestä joku prada tai burberry sopis paremmin mun imitsiin, mut sellasii ei oo vielä näkyny. 
No, mä oottelen. Vinkkivinkki.

Tässä mä oon sovituspuppe. Arvatkaa oliks kuuma.

Täs sivussa menee tällaiset heijastinviivat. Kun juoksen lujaa, näkyy vain hopeanuoli. Viuh!

Jotten näyttäisi pojalle, kämppis laitto tohon kliksiin rusetin.
Ensimmäinen vastaantullut koira 'kaveri' yritti kyl heti repii sen irti. Toinen koira taas meni ihan sekaisin tästä karvavuoresta, mikä täällä alla on.

2 kommenttia:

  1. Tyylikäs takki! Vastaantulijat oli vaan kateellisia, kun yrittivät sinun takkiin koskea!

    Minunkin emäntä teki minulle takin, mutta en ole oikein vakuuttunut lopputuloksesta... Se valitsi siihen semmoista lasten ötökkäkangasta, teki siitä koristeet... Mä olisin kanssa toivonut jotain hienompaa merkkiä: Batman olis ollu ihan kiva!

    - Daci

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :D
    Täälläkin on haaveiltu Batman-takista:)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!

Mä luen tän, kunhan herään päikkäreiltä.