Kissainvaasio



Rakas blogi, ja rakkaat blogikyttääjät, tänään tapahtui jotain ennenkuulumatonta. Kotiini tunkeutui viekas eläin,- ja vieläpä kämppikseni sallimana!!11 Eteiseen tuotiin koppa, jonka sisällä tämä tunkeutuja oli. Kun haistelin koppaa lähempää, se barbaarinen eläin alkoi sähistä ja yritti räppästä tassulla. Se ei haissut koiralle. Jokin villieläin se vasrmasti oli.

Kun tuon koppalaitoksen ovi avattiin, sieltä luikahti ulos tuo harmaa viekas eläin, jota kissaksi kutsuttiin. Se piilotteli, kunnes otti vartiotornikseen meikän sohvan. -Siis mun sohvan!!11 Mua pelotti tuo vieras eläinlajin edustaja ihan hirrrveesti, mua tärisytti jukolauta niinkuin mua olis laivalle viety. Sen tuijotus oli kylmäävää. Kerran kun menin sitä elukkaa lähempää haistaa, se räppäs mua naamaan. Se oli niin nopee suhaisu etten ehtinyt kissaa sanoo. 

Lopun iltaa olimme poterosotaa. Mä tuijotin sitä, se tuijotti mua. Jos yritin mennä lähemmäs, kämppis komensi ettei saa. Se pelkäs mun pullosilmien puolesta, ettei kissa räppää silmille. Yksisilmäiset ranskanbulldogit ei ainakaan nyt oo kuulemma muodissa.


Tässä kuvassa me leikitään, ja se villieläin tuijottaa kylmän rauhallisesti mua.

PS. Kun ilta tuli, tuo villieläin sulottiin takaisin koppaansa ja kuljetettiin pois. Mon Dieu, mikä päivä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!

Mä luen tän, kunhan herään päikkäreiltä.