TV:n ääressä.


Hola Amigos!
Nyt kun tässä just alko mainokset, ehdin kertoo vähän mun lemppari-tv-ohjelmista. Tykkään kaikenlaisist audiovisuaalisista matskuist, missä on eläimiä, koiria, tai ovikello. Koirat aistin telkkarista mun maagisilla vaistoillani, vaikka olisin pelaamassa palloa toisessa huoneessa. Mä diggaan Cesar Milanii ja muita ohjelmii missä on koiria. Myös Avara luonto on meikän mieleen. Kotikatu ja salkkarit on hyvii, kun niissä soi se ovikello. Silloin juoksen meidän eteiseen vahtimaan, ihan kaiken varalta.

Sit sen lisäks mun kämppis näyttää mulle koiravideoita youtubesta. Se saa mut aina vähän hämilleen. Ne kuuluu kyl hyvin, mut niit koirii ei näy missään.  Eikä haise. Todella outoo.


...Mikäs, mikäs siellä ui...Manaatti?


Nyt on pakko lopettaa, mainokset loppu. Palataan paremmalla ajalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!

Mä luen tän, kunhan herään päikkäreiltä.